Saturday, 5 May 2012

REAL Fuckin' Secrets - 2

Hi Folks,

              Yes, it's that time of the month again. I'm not talking about your wife kicking seven shades of shit out of you, just because the painters are in. No. I'm talking about "REAL Fuckin' Secrets - 2", people. We promised you organic, we promised you original, we promised you WORKERS!!!!

Well, we just went and delivered, folks. All the way from one side of New York State to the other, magicians will be cracking open a truly workable tool for all situations, on any continent, in any country. Yes, that's right folks, this was meant to make all y'all feel included, even those folks who don't live in New York State, in the United States of America.

Let's face it, who isn't a Yankees fan in this day and age? From Thailand to Timbuktu, folks go crazy for the Yankees. So, introducing this totally NORMAL New York Yankees candy cane, and performing MAGIC with it, will seem totally NORMAL. Wherever the hell you live. Bitch.

As the performance involves a sweet ACAAN routine, we have given you both a red and a blue special Yankees candy cane, to allow you to use your deck of choice.

It's organic, it's international, it comes out of a bull's asshole....

It's REAL Fuckin' Secrets!!!!

BS

40 comments:

  1. This is the best yet, and the best is yet to come!

    Shhhhh.....

    ReplyDelete
  2. This isn't even relevant to Real Secrets, and even if it was, I would disdain from commenting, as I am not a member. Nevertheless, blah blah blah-blah-blah, blah blah blah, blah-blah blah.

    Blah blah blah-blah, blah blah-blah blah-blah, blah blah blah, "Blah blah, blah-blah blah!".

    Blah blah blah, blah blah, blah-blah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG you are such a fucking asshole.

      Yippppppeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

      Delete
  3. I was talking in my sleep, and apparently I revealed the thumb separation to my sister.

    She revealed it to my wife, who revealed it to my girlfriend, and now I cannot log in! Any help, fellas?

    ReplyDelete
  4. Yeah, here's an idea, KFC:

    YOU CAN FUCK OFF!!!!

    We'll refund your squalid fucking money, you asshole, and take your goddam monthly salary for the next 32 months, as per the contract.

    You prick.

    BS

    ReplyDelete
  5. I recently tried Incest, and I have to say it's gone straight into my day to day repertoire.

    ReplyDelete
  6. Wow, that's such a coincidence! Me too. Do you fancy getting together at all?

    ReplyDelete
  7. As long as you'll be gentle with me, Jimmy. I need tenderness when I make love.

    ReplyDelete
  8. OH...... uh uh uh... uh huuuuuurgh.......

    Jimmy.... Jimmy...... That's the REAL fuckin' secret, that is.....

    ReplyDelete
  9. Yiiiiiiiippppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. How lame. You even wrote the comments using different login names. Lame.

    ReplyDelete
  11. So the real secret is all you guys wear fishnets, garter belts and high heels. Figures. And you want me to buy a subscription to this?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Look, Mr Unkown, there's nothing wrong with it. And what I choose to do in the privacy of my attic is MY lacey affair. With cleats.

      BS

      Delete
  12. Once again, ADMIN proves that it IS possible to have shit for brains...

    BS

    ReplyDelete
  13. Admin,

    I can give you a one-to-one in magic only. Yes, I will accept the $127,000 payment, (that's a whopping $23,000 discount on my normal price for a 2 hour session). But, Admin, you have to accept that we will never have a sexual relationship. Stop harassing me, PLEASE. Stop with the PM's, I don't wanna hear about your aching loins already.
    So for the 23 big ones, it'll just be cards, okay?

    PayPal as normal.

    BS

    ReplyDelete
  14. Oh my God, Admin, I didn't even't think that was possible with only a small gerbil and a pot of vaseline. PLEASE STOP SENDING ME THE PHOTOS, OR I WILL TAKE LEGAL ACTION. YOU ARE SICK!!!

    BS

    ReplyDelete
  15. Admin, I think that you are nothing short of a bully! Shame on you, Barry always has been and remains a has been.

    I LOVE YOU BARRY!

    ReplyDelete
  16. Richie,

    I've got a little job for you to do.....

    BS

    ps from BS

    I think you meant "always has been and remains the fuckin best in the freakin world."

    You have my forgiveness.

    ReplyDelete
  17. You also have my forgiveness.

    BS

    ReplyDelete
  18. HAHA, he is posting comments under different usernames again. Lame indeed. No-one ever visits his blog, poor child. So he HAS to make as if people come here by commenting his articles HIMSELF ! LMAO. What self-pity.
    2 members on this blog. LMAO ! Haha. My sympathy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Admin, your obsession with my naked body has gone far enough, please stop sending those disgusting images. That isn't even legal in New York State, and you would be prosecuted for sexually abusing gerbils. Are you related to James L Clark?

      BS

      Delete
  19. Yes, I am related to James L Clark as much as you are related to Bull Shit. HAHA, LMAO.

    ReplyDelete
  20. Okay, the gerbils I could take, just about... BUT TO DO THAT TO A GODDAM PENGUIN, ADMIN????? FOR CHRISSAKES, YOU ARE ONE TWISTED INDIVIDUAL!!!!

    AND, NO, FOR THE LAST TIME, I WILL NOT BE YOUR "SPECIAL LOVE BOY", ADMIN, I PREFER SENORITAS, CAPICHE?

    BS

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, you seem to prefer auto-erotic stimulation.

      Delete
  21. And that's another thing, Admin, all these perverted pictures you send me, they seem to be stuck together with some nasty smelling gunk. I'm surprised they actually got through US customs without being incinerated.

    Really, Admin, you must learn some self control, amongst many other things.

    BS

    ReplyDelete
  22. Poor boy. Suffering from lack of sex.

    ReplyDelete
  23. No, Admin, just trying to encourage you to fuck off. Why not go off and read something you enjoy, like WMF? They really like your comments there. Ahem.

    Now, I am bored with your sordid propositions, so any future perversions from you, Mr Admin, will be deleted. A sense of humor is required on this blog. Of the 1000's who read it, you are one of only THREE people who didn't actually understand it... Think about that, Admin.

    BS

    ReplyDelete
  24. Doesn't change the fact that you have written all the comments and that nobody reads your blog :) Ok delete this. LMAO

    ReplyDelete
  25. Nope, I'll leave that as a testament to your monumental stupidity, Mr Admin. But, please, make my readership one less, and piss off. You really don't understand this blog, so get a grown up to explain it to you, okay? Or better still, read the disclaimer below.

    BS

    ReplyDelete
  26. Barry,

    Respectfully, but does this mean I am fictitious?

    ReplyDelete
  27. Don't you worry, Frenchdrip, if you weren't real you wouldn't be posting on this blog...

    BS

    ReplyDelete
  28. Oh no, suddenly I can't feel my legs! My reality is fading heeeeelp, Barry, Heeeeeeeeeeeelp

    ReplyDelete
  29. ENOUGH WITH THE EXISTENTIAL ANGST, PEOPLE, GET A FRIGGING GRIP HERE!!!!

    BS

    ReplyDelete
  30. MadMin has left the building.

    BS

    ReplyDelete